Regulamin

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszym obiekcie. Będziemy bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu. Zaakceptowanie ogólno przyjętych zasad ułatwi nam współpracę i pozwoli uniknąć nieporozumień oraz niekomfortowych sytuacji.

  1. Regulamin określa zasady świadczonych przez nasz Obiekt usług. Gość dokonując rezerwacji lub wpłacając zadatek – jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
  3. Doba hotelowa w obiekcie trwa od godz. 15:00 do o godz. 10:00 dnia następnego.
  4. Potwierdzeniem złożonej rezerwacji jest wpłata na konto zadatku /wysokość ustalona telefonicznie/.
  5. W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od nas, wpłacony ZADATEK NIE PODLEGA ZWROTOWI!!!
  6. W przypadku zmiany terminu przyjazdu przez państwa, z przyczyn niezależnych od nas, rezerwacja pokoju przepada po 6:00 rano dnia następnego.
  7. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem.
  8. W pokojach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 23:00 do godziny 6:00 rano dnia następnego z wyjątkiem organizowanych imprez uzgodnionych wcześniej
    z gospodarzami.
  9. Na terenie obiektu mogą przebywać tylko osoby zameldowane. Osoby odwiedzające Gościa mogą przebywać na terenie wyłącznie po otrzymaniu zgody gospodarzy obiektu.
  10. Ze względów bezpieczeństwa w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz używania otwartego ognia . W obiekcie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu (palenie możliwe na balkonach lub na zewnątrz obiektu).
  11. Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach, odpowiada ich właściciel.

Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie gospodarstwa pod stałym nadzorem opiekunów prawnych
w szczególności przy zbliżaniu się do zwierząt oraz zbiorników wodnych.

Na górę strony